woensdag 9 januari 2013

Schaatsen

Hallo allemaal, 

Bij het veranderen van mijn knutselkeldertje kwam ik dit flesje tegen, 
ik heb dit eigenlijk al jaren staan, ooit eens gekocht voor met servettentechniek te gebruiken, maar nooit open gedaan. 
Nu ik winterkaartjes ben aan het maken, wilde ik een ijs-effect krijgen, dus dit flesje erbij genomen, 
eerst wat blauw gezet met copics, derwentpotloden en distressinkt 
en dan op alles dit flesje gedaan.
De distressinkt kwam er het beste uit.

(op deze foto is het met copics getest hoor)


Ik heb een stempel die ik er graag voor wilde gebruiken, 
heb wel zijn mutsje (naast zijn buik) van de stempel gehouden.
En de fout gemaakt om met een penseel de vloeistof uit te smeren,
toen kwamen er luchtbellen in, leerlesje dus :-)

Ik hoop dat je het effect toch wat ziet hieronder?


De kaart is donkerrose hoor, op de foto is het precies rood.
Ik heb de stempel uitgeknipt en verhoogd opgekleefd, het jaartal erop gestemepld, droge chalk aan de randjes gedaan en dan op de kaart zelf nog wat plaksterren erop gedaan.


Groetjes, 

11 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterend effect Jaimie, ik vind het prachtig geworden.
Liefs van Anita

Patricia Wanten zei

Wat een mooi effect, je moe maar op het idee komen. Ik vind het een super lief kaartje.
Groetjes

Patricia

Cards and Arts by Jol zei

mooi kaartje, het ijs lijkt zo net echt.

groetjes jolande

susie zei

Mooi kaartje geworden meiske !
In 't echt blinkt het 'ijs' nog meer dan op de foto te zien is :) xx

scraplouise zei

Volgens mij heb ik ook zo'n flesje staan en nog nooit gebruikt, zal het proberen want het geeft wel een heel leuk effect, lef kaartje trouwens!.


gr.LOuise

Joke zei

Mooi kaartje en het lijkt net op glad ijs.Groetjes Joke

Michelle zei

Wat een leuk effect geeft dat!

Annette zei

Mooi kaartje!
XoxoAnnette

cristel zei

leuke kaart en het geeft een blinkend effect leuk
grtjs

Gerda Hartman zei

Jaimie, bedankt voor het mooie hartje dat ik mocht ontvangen. Fijn weekend alvast.

miriam zei

wat een prachtige creatie jamie
Door vakantie en de dagelijkse beslommeringen ben ik helemaal vergeten je te bedanken voor je ooie hartje.
heel erg bedankt hiervoor erg lief van je
gr miriam