vrijdag 4 januari 2013

Winterkaartje en pixelhobby

Hallo allemaal,

Ik heb geen tijd gehad (of gemaakt) om kerstkaarten te maken, maar nu wil ik er toch een paar verzenden en ben ik tussen al het werk door hier wat winterkaarten aan het maken. Dit is er eentje voor kindjes, hopelijk vinden ze deze wat leuk. Ik weet niet of de foto duidelijk genoeg is, maar daar moeten jullie het even mee doen.




En met de pixelhobby zijn we ook verder bezig. Het staat in de living op de eettafel en zowel de kindjes of ik doen er aan voort als we er voorbij komen en zo helpen alle kleine beetjes eraan :-)



Groetjes, 

5 opmerkingen:

Jolara zei

wat zijn ze mooi ! Liefs joyce

Michelle zei

Leuke creaties, mooi hartje!

marika zei

wat een leuk kaartje zeg.
En de pixel zal er ook wel weer erg leuk uitzien als het af is.
Ik ben er nog steeds niet aan begonnen,haha

groetjes,Marika

Irene zei

Allemaal weer leuk Jaimie, lekker freubelen in je prachtige kamertje!!

xx Irene

corryskaart zei

hoi jaimi
een erg lief hartje en zo samen pixelen met de kinderen is echt leuk!
groetjes van corry