maandag 29 april 2013

Bedankt voor alles

Hallo allemaal, 

Dit kadertje met hartje in heb ik voor mijn mama'tje gemaakt.

Ik had de wit en rode stokjes al een paar jaar liggen en ik wilde er allang zo een soort kadertje mee maken. 
Nu ik heb nooit op scoutskampen ofzo geweest, dus die houten stokjes samen krijgen tot een vierkant was niet gemakkelijk :-) 
Het hartje heb ik door de cuttlebug gedraaid, dan droge chalk aan de rand, 
wat bloemen, een tag (gekregen van Jolanda C.), en wat vlinders erop 
en dan de tekststempel in disstresinkt gezet. 
Ik heb nylondraad gebruikt voor het hartje en kadertje naar boven te houden.



Groetjes, 

16 opmerkingen:

Marianne zei

heel leuk Jaimie

Aleida zei

Voor een scout is het soms ook best lastig, hoor! Maar het resultaat is heel lief en dat was de bedoeling, toch?
Heel leuk gemaakt.
groetjes,

Tania zei

Wat een leuk idee! Heel erg mooi gemaakt. je mama zal er blij met zijn.

Pia zei

Wat een leuk idee zeg hier zal je moeder vast heel blij mee zijn.
Groetjes,
Pia

Linda zei

Wat een lief kadootje zo, heel mooi gedaan
gr linda

martina's kaartjes zei

een heel erg leuke creatie ! top hoor
grtjs, martina
x

corryskaart zei

Gossie jaimie
Wat ziet dit er mooi en lief uit het lijkt wel of het hartje zweeft
Groetjes
Corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er leuk uit, leuk idee, mooi gemaakt.

groetjes jolande

cristel zei

oh wat super lief daar zal je mama wel blij mee zijn
grtjs

Anita Meijer zei

Wat heb je dit supermooi gemaakt voor je moeder Jaimie, daar zal ze zeker heel blij mee zijn.
Liefs van Anita

Elisa M zei

Ziet er heel erg leuk uit.

M@rjan zei

Superleuk en heel apart gedaan!

Michelle zei

Wat een super leuk cadeau voor haar, ze zal het vast geweldig vinden :)

Debbie Stip zei

Hoi Jamie, dankjewel voor alle leuke berichtjes op mijn blog! Ik heb een boel gemist toen ik niet in blogland was zie ik wel...wat een ontzettend leuke creaties weer! Ik ga even lekker bladeren door je blog hoor!
Dit kadertje vind ik erg leuk zeg! xxDebbie

Illyana zei

hahaha ik vint het heel mooi mama. ik zal het ok leuk vin de als u ok eén voor me make

kusje van illana

susie zei

Hé maar dat is mooi !!
Het hangt aan de muur vlak naast mijn pc en telkens als ik even van mijn scherm wegkijk, zie ik je mooie kadertje :))
Mercikes meiske ... X