zondag 28 april 2013

Een labeltje & een kaartje

Hallo allemaal, 

Terjuist was mijn schoonzusje hier en ik had voor haar een pakje gemaakt.
Ze had eens laten vallen dat ze op zoek is naar een boekje om cupcakes te versieren, geen bakboek voor cupcakes, die heeft ze al.
Nu zag ik een paar dagen geleden in de boekenvoordeel zo een boek liggen en in een andere winkel zag ik van die eetbare oogjes, dus ik had een pakje voor mijn schoonzusje :-) 
Toen ik thuis kwam wist ik meteen, met welk designpapiertje ik een kaartje wilde maken 
en met de cupcakes vanop het designpapiertje maakte ik dan cupcakes in 3D voor op de kaart en de tag voor aan het pakje te hangen.
Op de tag stempelde ik "zomaar" en op de kaart " zelfgemaakt". 
De kaart is voor in mijn voorraadmandje. 

Foto's spreken voor zich denk ik hé :-)







Groetjes, 




10 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi Jaimy,
Wat een leuk toepasselijk kado en heel mooi ingepakt en geweldig kaartje erbij daar zal ze heel blij mee zijn.
En bij Boekenvoordeel heb je ook zoveel leuke spulletjes.
Ik moet er even wegblijven ben gisteren naar de opening en jubileum van een hobbywinkel geweest hihihi

Groetjes
Cindy

Elisa M zei

Wat leuk dat je dat voor je schoonzus hebt gemaakt

jokie de beer zei

Wat ontzettend leuk zeg.
groetjs joke

Michelle zei

Wat een leuk idee van je! :)

M@rjan zei

Wat lief en attent en wat leuk gedaan, jouw cadeautje en kaartje!

Anita Meijer zei

Wat heb je dit schitterend gedaan voor je schoonzus Jaimy, daar zal ze zekers te weten heel blij mee zijn.
Liefs van Anita

corryskaart zei

hoi jaimie
wat een geweldig cadeau voor iemand die daar verzot op is,ziet er geweldig leuk uit!
groetjes
corry

Riet zei

Wat een prachtig kaartje en labeltje.

Liefs Riet.

Debbie Stip zei

Het perfecte kaartje voor dit kado, leuk hoor! xxDebbie

cindy landuyt zei

Dankuwel lieve schoonzus. Een superleuk kado, en het label gebruik ik nu als bladwijzer :-) x