zondag 28 april 2013

Groetjes

Hallo allemaal, 

Ik heb al de randjes van het papier met de schaar bewerkt, de stempel is gekregen, maar weer niet meer van wie, sorry. Die heb ik ingekleurd met de derwent potloden, De achtergrond in distressinkt gedaan, zo ook de tektstempel. Koordje eraan vanonder en klaar :-)


Het kaartje van ons dochter staat op haar eigen blogje, die vinden jullie hier op mijn blog,  in de rechterzijbalk vanboven, ze zou het leuk vinden als jullie een reactie laten voor haar, alvast mercikes.

Groetjes, 

14 opmerkingen:

Margo zei

Wat een schatje is dit Jaimie !
Heel leuk kaartje hoor !
Liefs
Margo

jolanda zei

mooi kaartje

Poekie zei

Mooie kaart Jaimie!!!

Lieve groetjes, Saskia & co

Irene zei

Leuke kaart Jaimie!!!

xx Irene

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke kaart.

groetjes jolande

marika zei

hele leuke kaart

groetjes,Marika

Patricia Wanten zei

Leuke kaart, Jaimie. Soms ie er niet veel nodig om tot een mooi resultaat te komen. Ik ga nu even bij je dochter langs.
Groetjes

Patricia

M@rjan zei

Mooi achtergrondje en erg leuke kaart, Jaimie!

cristel zei

een hele mooie kaart leuk met het koordje erom
grtjs

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje weer Jaimie, ik ga eventjes bij je dochter kijken.
Liefs van Anita

Michelle zei

Wat een leuke kaart is het geworden!
Hopelijk heb je een fijn weekend gehad,

Liefs Michelle

Linda zei

Wat leuk gedaan
gr linda

Debbie Stip zei

leuk kaartje en mooi ingekleurd zeg! xxDebbie