donderdag 11 april 2013

Het lukt me niet

Hallo allemaal,

Ik wil steeds een kaartje proberen te maken , maar het lukt me niet, er komt niks uit mijn handen.
Mijn gedachten zijn er niet om iets te bedenken, ze zijn helaas nog in de  rouw,
We hebben een goede vriend (mijn mama haar beste vriend) plots moeten afgeven en eind deze maand moet mijn schoonvader een dubbele openhartoperatie ondergaan, dus neen mijn gedachten helpen mij niet echt mee nu, om iets creatiefs te doen. Maar eigenlijk heb ik het wel nodig, want het kan ontspannend werken he! 

Misschien dat ik nog eens een challenge kan meedoen, moet ik al niet op het ontwerp van de kaart denken :-)

Ik ga morgen een poging doen om nog eens een blogronde te doen! 

Groetjes,


15 opmerkingen:

Christine zei

Wat naar is dat meisje! Je inspiratie komt wel terug, geef jezelf maar wat tijd!
Liefs en een knuffeltje van Christine

Linda zei

Nou heel veel sterkte hoor, de kaarten maak zin komt vanzelf wel weer terug hoor
gr linda

corryskaart zei

Gossie meis wat een ellende allemaal maar misschien vind je wat rust en kracht door iets te gaan kleuren dat werkt ontspannend en anders komt het vanzelf wel weer terug hoor!! Veel sterkte en kracht en warme groet van corry

Lia zei

Wat een vervelende dingen allemaal, wens je veel sterkte en wij lopen niet weg, hopelijk komt je zin om te knutselen snel weer terug,
groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

lieve jaimie, gecondoleerd met het verlies van zo'n goede vriend en veel sterkte de komende tijd.

liefs jolande

Louise zei

Hé wat naar allemaal Jaimie, wens je veel sterkte toe met alles!.

Liefs LOuise

martina's kaartjes zei

veel sterkte, de inspiratie komt wel terug na een tijdje
grtjs, martina
x

Tania zei

Heel veel sterkte. Misschien kan je wat ontspanning vinden in andere dingen. Een lekkere taart maken of wat borduren...

Michelle zei

Wat een vervelende dingen allemaal, nog gecondoleerd! en veel sterkte voor de komende tijd!

jolanda zei

sterkte

Irene zei

Heel veel sterkte Jaimie en doe vooral rustig aan, komt allemaal wel weer!!

xx Irene

Anita Meijer zei

Heel veel sterkte Jaimie, doet het rustig aan en neem de tijd.
Liefs van Anita

Pia zei

Heel veel sterkte Jaimie!
Liefs Pia

Scrap en Kaartenfun zei

Jaimie, Kan me voorstellen dat er niks uit je handen komt. Het is meer het geen inspiratie hebben. Maar ja, je maakt ook zoveel mee momenteel. Begin met iets eenvoudigs en misschien komt de zin weer vanzelf. Kan ook een afleiding zijn.
Sterkte met alles meis en tot de volgende keer maar weer. Leuk dat je even langs kwam.
Lieve groetjes Lida

Poekie zei

Lieve Jaimie, héél veel sterkte, ook voor je mama... xxx