dinsdag 16 april 2013

Ik mis je!

Hallo allemaal,

Ik heb  eindelijk toch een kaartje gemaakt, een super simpel.
Een kaartje voor bij het kaarsje en de foto van de overleden vriend te plaatsen.
De stempel vond ik er zo toepasselijk voor en heb ik ingekleurd met mijn copics.
De tekst erop heb ik ooit, jaren geleden, op internet gelezen.

" Er zijn terwijl men er is, is géén kunst.
Er zijn terwijl men er niet is, is wél een kunst ".


Het lukt me om terug wat te ontspannen, 
sommige dingen helpen me wel.
Zoals gaan fitnessen en we zijn hier thuis ook nog steeds aan het verbouwen,
daar kan ik mijn kwaadheid in kwijt, mag ik met stenen gooien :-) 
of eens wat harder op de grond krabben. We hebben ontdekt dat er een stenen vloer onder de novilon ligt in ons living, 
maar ze hebben er in de tijd wel eerst een laag égalisé overgekapt ?! 
Dus manlief en ik hebben twee dagen op ons knieën die laag er liggen afkrabben. Het is eronder nu ook niet bepaald een stenen vloer die we nu zouden aankopen :-), maar het is nog een degelijke vloer en zo hebben we nu beneden over stenen vloeren.



Het fijn stof dat vrij kwam, moet ik niet uitleggen, tot waar dat lag zekers :-( we zijn nog niet klaar in de living, maar dat is voor later.
Mijn andere ontspanning is feestjes organiseren, er zijn dit jaar wat speciale gelegenheden en ronde leeftijden bij, dus er moeten feesten gepland worden hé en hopelijk nog wat goed weer, dan kunnen we buiten zitten allen.

Ondertussen genieten we ook van het mooie weer, als de zon er is toch!
Vorige zondag hebben we hier een avondwandeling op den dijk gedaan, 
zo rustig en mooi dan!


Ons beestjes hebben die zondag ook genoten van de zon hoor.
Hier nog eens een paar foto's van een paar ervan :-)




Oh ja juist, wij zijn met de kindjes een maand terug denk ik naar het africa-museum in Brussel geweest, ze hadden daar een expo,"levende spinnen", en onze zoon wilde dat graag zien, maar bbrrr, dat vond ik toch maar eng hoor :-)


Groetjes, 




8 opmerkingen:

Michelle zei

Wat een leuke foto's allemaal, druk druk zo te lezen.
Een mooie kaart heb je gemaakt, hopelijk geeft het wat rust.
Doe rustig aan he,

Liefs Michelle

marika zei

mooie kaart, en die tekst past uitstekend.
Nog steeds druk in huis dus

groetjes,Marika

Roos zei

Ach meid toch, wat verdrietig nog gecondoleerd met dit verlies.
Maar wat een prachtig kaartje/tekst.
Een niet verkeerde verassing die stenen vloer toch? Ziet er best aardig uit vind ik.
Rustig aan hoor en groetjes aan je mamma,
Liefs Roos

Aleida zei

Nog gecondoleerd! Het zit soms vies tegen in het leven!
Je kaart is wel mooi geworden, fijn dat je er nog steeds ontspanning uit haalt.
Rustig aan, he?
groetjes,

Riet zei

Wat een mooi kaartje Jaimie.

Liefs Riet.

cristel zei

nou je kaart is wel mooi,een mooie beer en wat een leuke foto's weer
grtjs

Christine zei

Goed dat je je gedachten eens kan verzetten Jaimie. Mooi kaartje met een veelzeggende tekst en de andere foto's oa van je diertjes vind ik ook super!
Veel liefs
Christine

M@rjan zei

Nou, leuk om weer een kaartje te zien en ook je leuke foto's te bekijken. Poeh, die verbouwing is geen kinnesinne, hoor!
Maar wat mooi is jouw omgeving, prachtige foto!