dinsdag 23 april 2013

Liefde is ...


Hallo allemaal, 

Ik heb voor ons dochter dit klein boekje gemaakt van 10,5 x 12 cm, 
jaja kleine meisjes hebben grote geheimen hoor :-))

het bruine papier is gewoon gekleurd tekenpapier, de binnenkant is van gerecycleerd papier, 
dan door alles twee gaatjes en een geel lintje gedaan.
Op de bovenkant zit een linnenstructuur stempelpapier, 
dat heb ik met verschillende tinten inktpads bewerkt. 
Ik had eerst een hartje uit de cuttlebug gedraaid 
en dat op het linnenpapier gelegd.
Dan de rand van het hartje met een fijn geel stiftje gezet 
en daarna het hartje weggenomen. 
Maar dan stond er een wit hartje op, dat stak te hard af, 
dus ook dat oppervlakte even met een inktpadje gedaan 
en dan de tekst "liefde is ... " gestempeld met een inktpad, 
de puntjes van de "i" zijn in hartjes gezet, 
maakt het helemaal meisjesachtig hé :-)



Och ség en mijn ventje hé , dat is zo ne plezante hé ...
Zie je hieronder hoeveel puin er uit onze living komt?!
heb je net al de hoezen van de (grote) zetel en stoelen uitgewassen, 
samen overal het fijn wit stof van afgewassen, verschillende keren gedweild 
en als alles terug (tijdelijk) een beetje normaal staat...

zegt die plezante...
"ség, vrouwke , gij weet toch dat ik, in die muur aan het raam, nog moet slijpen hé?!"

Mijn liefdevol antwoord :-)
"NU toch niet ? Want anders sta ik niet in voor mijn gevolgen :-), ik ga nu eventjes uit de kamer gaan voor ik ongelukken doe :-) "

Jaja, liefde is... tijdens de verbouwing veel geduld met elkaar hebben ... LOL
(maar gelukkig hebben we dat voor elkaar en alles is ok hoor :-) ! )


Groetjes, 

12 opmerkingen:

M@rjan zei

Heel schattig is het boekje voor je dochtertje!
Poeh, wat een gedoe, zo'n verbouwing,al dat stof... maar... als alles af is zul je vast erg blij zijn!

Michelle zei

Wat een leuk boekje heb je gemaakt!
Helaas ken ik de stof en puin die bij verbouwen vrij komen maar al te goed. Dochter van een timmerman he ;)
Succes nog met klussen!

corryskaart zei

hoi jaimie
het boekje voor de kleine dame ziet er erg lief uit en wat mannen betreft en verbouwen en rommel maken,nou dan komen mannen echt van mars,haha
groetjes
corry

Charlotte zei

Wat een leuk boekje heb je gemaakt Jaimie! Daar is je dochter vast super blij mee en kan ze lekker veel stiekeme dingen schrijven :)
Ja, die verbouwingen bij jullie zijn wel heel serieus, wauw zeg. Nu wel vervelend, maar als het klaar is zal het vast schitterend zijn!
Groetjes,
Charlotte

Louise zei

Wat een lief beoekje heb je voor je dochter gemaakt!.
Oh, wat erg kan je weer opnieuw beginnen, maar ff toto 10 tellen.

gr.LOuise

Anita Meijer zei

Wat heb je een schattig boekje voor je dochter gemaakt Jaimie, ziet er top uit en oeps ja ja verbouwen dat is elke dag weer stof, stof en nog eens stof, heel veel sterkte ermee maar je krijgt er ook weer iets moois voor terug moet je maar denken.
Liefs van Anita

Tania zei

Haha, die ventjes toch hé! Maar wat zouden we zonder doen? Eens goed diep in en uit ademen en alles komt wel in orde!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jaimie.
Veel succes met de verbouwing.

Liefs Riet.

Linda zei

Wat een schattig boekje, heel mooi gemaakt heb je dat. Nou succes met de verbouwing en het stof hoor
gr linda

cristel zei

wat super lief dat je dat gemaakt hebt voor je dochter en van dat stof weet ik alles heb medelijden met je
grtjs

Patricia Wanten zei

Wat zal je dochter genieten van dit prachtige boekje. Alleszins meer als jij van de verbouwing. En de reactie van je man lijkt me een algemene regel. Ik heb ook zo'n lieverdje in huis ;) , hij kan alles (wat handig is), doet ook (bijna) alles maar meestal op de verkeerde momenten.
Groetjes

Patricia

Illyana zei

liefde is kaartje hi ik vint het mooi