vrijdag 3 mei 2013

For you

Hallo allemaal, 

Dit (gevuld) kaartje heb ik gemaakt voor de mama van mijn schoonzusje. 
Ik moest haar nog bedanken voor iets.
 Ik heb de kaart heel simpel gehouden, (omdat ik niet echt goed weet of ze graag van al die frul op kaarten ziet ). 
Maar ze is wel zot van beertjes en deze stempel had ik eens bij Elke gekocht, dus die was super op deze kaart. 
Ik heb hem ingekleurd met de derwent potloden en aan de rand droge chalk gedaan.
Verder gewoon wat gekleurd papier erachter, al de randjes door de snijlat gehaald, een lintje erin en klaar.


En vanbinnen zitten zakjes heerlijke lekkere thee.


Groetjes, 

16 opmerkingen:

jokie de beer zei

Heel erg leuk gedaan zeg!
groetjes joke

Aleida zei

Dat is een heel schattig bedankje! Met liefde gemaakt, het zal zeker gewaardeerd worden.
groetjes,

Anita Meijer zei

Wat heb je dit superleuk gemaakt voor je schoonzusje Jaimie, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

cristel zei

wat een leuke kaart voor je schoonzus ze gaat er heel blij mee zijn hoor
grtjs

Cindy zei

iet er geweldig uit
Een fijn weekend
Lieve groetjes
Cindy

Christine zei

Knap gedaan Jaimie en de thee erbij maakt het dubbel zo gezellig!
Liefs
Christine

susie zei

Heel mooi kaartje !!
Schattige stempel :)

Knuf X

Bep zei

Hoi Jaimie,

Wat een lief bedankt kaartje heb je gemaakt daar zal de ontvangster zeer blij van worden.

Lieve gr...Bep

cheneson zei

mooi kaartje , en de thee zal ze ook wel leuk vinden :)

groetjes cheneson

M@rjan zei

Wat een schatje en erg mooi kleurwerk!

marika zei

je bent weer lekker op dreef, zie hier een hele hoop leuke creaties langskomen

groetjes,Marika

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.

Michelle zei

Het beertje zegt al genoeg, erg leuk!

cindy landuyt zei

Mama zal het super vinden! Een heel schattig kaartje en leuke attentie x

Illyana zei

heel schattig kartje

Elisa M zei

Wat een super leuk kaartje