dinsdag 14 mei 2013

Het is jouw verjaardag

Hallo allemaal, 

Dit heb ik voor mijn mama gemaakt, zij is vandaag (14 mei) jarig.


Het houten bakje, heb ik eerst in de primer gezet.
(je ziet het moeilijk op de foto)


Daarna in de witte verf, k heb verf voor vochtige ruimte genomen, 
zo kan je er daarna met een vochtige doek over om het af te kuisen hé.


Dan voor erin te leggen, twee hartjes in stof gemaakt.
(voor de details ervan kijk op mijn handwerkblog Handmade by Jampie)


Dan van een oude babybroek van de kindjes een stukje uitgeknipt, de randjes met de kartelschaar gedaan en het lapje met distressinkt ouder laten lijken, nog drie roosjes erop gekleefd.
(sorry voor de scheve foto, krijg ze niet recht)


In het bakje wat rode houten details gelegd. In een theelichthoudertje wat bloemen van buiten in de voortuin gezet, nog twee drijfkaarsjes erbij en dan alles mooi verpakt (zie bovenste foto).


Groetjes, 

10 opmerkingen:

susie zei

Dankjewel meiske :) dit is een zeer mooi cadeautje en ik zie dat het met liefde gemaakt is.
Mercikes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi Jamie, de harten zien er super uit.

groetjes jolande

Atelier Valerie © zei

Prachtig Jamie!
Met een hart scoor je altijd,
mooie gift heb je gemaakt!
Lieve groetjes, Valerie ♥

Lia zei

Prachtig zeg en van harte gefeliciteerd,
groetjes Lia

Michelle zei

Wat een mooi en lief cadeau! Nog gefeliciteerd mams, en jij natuurlijk ook ;)

Linda zei

Heel mooi gedaan, je moeder heeft mazzel met zo'n leuk cadeau
gr linda

marika zei

da's een heel leuk kadootje zeg. En met zoveel liefde gemaakt, echt super

groetjes,Marika

Pia zei

Wat een schitterend kado voor je moeder hier zal ze vast heel blij mee zijn.
Groetjes,
Pia

M@rjan zei

Wat liefff.. en mOOI!! Je bent een geweldige dochter en ik zie dat je mams dit erg waardeerde!

Anita Meijer zei

Nog gefeliciteerd met je moeder Jaimy en wauw wat heb je dit supermooi voor haar gemaakt.
Liefs van Anita