zondag 26 mei 2013

Hopelijk waarderen jullie ook zo een blogpostje ?

Hallo allemaal, 

Wij hebben meerdere konijnen gehad (konijnen moeten niet alleen zitten), maar helaas zijn de andere in de loop der jaren gestorven.
Nu is onze Mike alleen, maar hij is al zeker bijna 7j bij ons 
en dan was hij al 4 jaar volgens het konijnenasiel, dus hij is op leeftijd. 
Toen zijn vrouwke stierf dachten we dat hij mee ging van verdriet, maar hij doet het nog héél goed. 
Loopt ook dag en nacht los in de tuin, heeft een hokje om te schuilen, 
maar is een vrij konijn :-) 
En neen hij kan niet uit de tuin weggraven hoor :-)


Hihi, en deze foto's van onze kattin Rosse'ke zijn zeer snel genomen, 
daarom ook wazig helaas, maar ik vind ze super !


Dit wilde ik maar even delen met jullie, 
ik wil graag wat meer op mijn blog plaatsen van foto's 
en dat fotoprogramma is écht leuk speelgoed :-))
(het is een app voor de iphone en ipad)
Ik ben nu ook aan het leren bij mijn ventje (zijn hobby is fotografie) 
hoe ik mooie foto's moet trekken.

Ik hoop dat jullie af en toe zo een postje er tussen ook kunnen waarderen? 

Groetjes, 

17 opmerkingen:

Patricia Wanten zei

Ja hoor, het is leuk om eens iets anders te lezen als kaartjes maken alleen. En als je dan ook nog speciale foto's gaat maken zitten we straks te wachten tot je iets nieuws post.
Nog een fijne zondag

Patricia

Poekie zei

Jaimie, diertjes en natuur, daar hou ik ook enorm veel van! :)

cristel zei

waarom niet en het zijn nog leuke foto's ook
grtjs

Cindy zei

Leuk hoor deze blogpost wij hebben ook 2 konijnen ze zijn dit jaar al 10 jaar geworden en wonen
buiten in hun (kinder)tuinhuisje met kattenluikje voor naar de buitenren dat via een trapje naar beneden gaat.
Over luxe gesproken hahaha.
Een fijne zondag
Cinderella

Elisa M zei

Natuurlijk zijn zulke blogjes ook leuk :)

Linda zei

Wat een schattige foto's, leuk gedaan zo
gr linda

Aleida zei

Leuke foto's!
groetjes,

familiesadessaram zei

waarom niet, het is jou blog.

ik blijf je zeker volgen

Chris zei

Natuurlijk zijn zulke foto's welkom op een blog en leuk om van te genieten. Er is meer dan alleen maar handwerk. Je ziet zoveel leuke en mooie dingen om je heen. Heel veel plezier en succes met het foto's nemen en zo. Dat is ook al een hobby op zich.

Riet zei

Leuke foto,s Jaimie.

Liefs Riet.

Christine zei

Voor mij geen probleem Jaimie! Ik hou hier ook wel van!
Liefs
Christine

susie zei

Mike ? O ik zie je overal nu en de rosse is een te gekke kat.. hihi..

Speel jij nog maar wat met dat programma meiske ;) het ziet er mooi uit zo. X

Elizabeth zei

Natuurlijk vinden we zo'n berichtje leuk! Gezellig hoor, we schrijven allemaal over dingen die ons bezighouden. Vaak zijn dat onze hobbies, maar ook onze dieren, onze vreugden en verdrietjes...
Ik vind je foto's schattig!

groetjes, Elizabeth

Pia zei

Wat een schattige foto's.
Groetjes,
Pia

Swaantje zei

ohhhh...Jaimie wat voor leuke foto's!
Super mooi gedaan !!
Wens je een mooi avond

Vele groeten
van je langzamer Swan ;o)))

Michelle zei

Juist altijd erg leuk dit soort posten! Wat een schattig konijntje is toch ^^

Blogger zei

You might be qualified to receive a Apple iPhone 7.