vrijdag 31 mei 2013

It's giveaway time

Dit berichtje blijft bovenaan staan tot 31 mei, voor berichtjes tot 31 mei, kijk telkens onder dit blogpostje !

Hallo allemaal, 


Tijd voor een  kleine giveawey. 
Zet deze foto en een link naar mijn blog, op je eigen blog en doe maar mee als je zin hebt.
Je moet géén volger worden, als je dat niet wilt, blijf dan maar lekker van de volger-knop af :-)
Indien je graag volger wilt worden, welkom dan :-) Maar géén verplichting!

Deze designpapieren gaan in één giveaway weg (dus niet in 4 setjes).

Groetjes, 

2 opmerkingen:

jolanda zei

Wat leuk dat je een candy weg geeft.
Als ik mag kiezen zou ik voor nr. 1 gaan.

JoJo zei

Wat een leuke motiefjes zeg daar wil ik wel kans op maken. ik zie al doosjes voor me die ik ervan gemaakt heb. Groetjes Jolanda