zondag 5 mei 2013

Kaart gebaseerd op een foto van ons poes Minty

Hallo allemaal,

Toen ik ons poes Minty in mijn wasbak zag zitten, 
moest ik ineens denken aan een stempelafdrukje dat ik eens heb gekregen (sorry weet niet meer van wie). 
En toen kwam het idee voor deze kaart en in welke kleuren :-) 
Er zit glitter op de kaart, maar dat krijg ik niet op foto. 
Het afdrukje is ingekleurd met de derwent potloden, droge chalk op de achtergrons (valt op de foto niet op) en dan nog twee bloemen erop, 
de onderrste bloem heeft mijn mama voor mij eens gehaakt 
en de bovenste heb ik eens, samen met nog drie andere kleurtjes ervan,  ergens afgetrokken dat kapot was.



Van deze foto heb ik mijn inspiratie gehaald :-)


Vanaf ik hier de kans zie, kom ik een blogronde doen hoor !

Groetjes, 

13 opmerkingen:

Michelle zei

Wat een leukerd is het geworden! Je bent weer lekker creatief bezig zo te zien ;)

Anita Meijer zei

Wat een leuke inspiratiebron Jaimie en je kaartje is prachtig geworden. Top.
Liefs van Anita

Riet zei

Wat een geweldige kaart.

Liefs Riet.

cristel zei

inderdaad een leuke inspiratiebron en weer een super kaartje
grtjs

jolanda zei

mooi kaartje, blijf het een mooi afdrukje vinden

Henk Bossenbroek zei

Wat een leuke en mooie kaart heb je gemaakt.Groetjes Joke

marika zei

mooi kaartje en een heel leuk stempeltje

groetjes,Marika

corryskaart zei

Hoi jaimie
Juist leuk als je uit bijzondere dingen je inspiratie kan halen en zo leuke vrolijke kaart ervan kan maken
Groetjes
Corry

cindy landuyt zei

Ooo wat een mooi kaartje! X

Pia zei

Een heel leuk kaartje en waar je al niet je inspiratie vandaan kan halen.
Groetjes,
Pia

Aleida zei

Waar je je inspiratie wel niet vandaan haalt! Maar het resultaat is heel leuk geworden.
groetjes,

susie zei

Geweldig !! hihi .. X

Nina89 zei

Wow, jouw kat lijkt sprekend op mijn kat. Alleen die van mij is echt wel iets te dik. Leuk dat je volger bent geworden!