woensdag 5 juni 2013

Naar Sea life en even naar het strand in Wenduine geweest


Hallo allemaal, 

Vandaag zijn we met ons kindjes naar Sea life in Blankerberge geweest.

En jawel wel handwerk kunnen doen vandaag, 
terwijl we op de autostrade moesten stil staan, 
(Hihi, mijn man zat aan het stuur, niet ik voor alle duidelijkheid)
heb ik een paar toeren kunnen haken, 
ik moest gewoon hetzelfde aantal vasten maken, 
geen telwerk ofzo, dus dat ging wel :-)

Ik heb een paar foto's voor jullie van Sea life, maar niet veel, 
want ik had mijn kleine digitale camera mee 
en die trok slecht en traag ség, ppfff,  
er lag één zeehondje in de zeehondkliniek daar, 
maar beestje zag er zo triest uit, 
dat het niet mooi op foto staat.



Even op het strand in Wenduine (op weg naar De Haan) 
gaan uitwaaien, 
want waaien deed het daar aan de zee wel!


En bij thuiskomst, lag er post voor mij, 
oh zo leuk om deze boekjes terug te zien na jaaaaaaren...
amai nu klink ik precies al oud :-))


Groetjes, 

7 opmerkingen:

Linda zei

Wat een leuke foto's
gr linda

Lia zei

Leuke foto's, al;tijd lekker er even tussenuit,
groetjes Lia

Poekie zei

Super, zo'n echt vakantiedagje!!!
Tijdens de zomervakantie gaat Poekie ook naar Wenduine!!

Lieve groetjes,
Saskia & Poekie

Chris zei

Ach wat leuk, die boekjes! Dat je die nog kon bestellen, dat is toch enig om die nu weer met je dochtertje te lezen. Oud??? Niks hoor!

Charlotte zei

Wauw, de babysitter boekjes! Heb ik ooit ook nog gelezen. Was toen helemaal fan :D
Jullie hadden duidelijk en leuk dagje aan zee.
Groetjes,
Charlotte

Gerda Hartman zei

Heerlijk dagje zo te zien. En wat leuk die Tiny boekjes, die had ik ook.

Michelle zei

Een sealife is altijd leuk om te bezoeken, wij zijn er ook al een paar keer geweest. Mocht je de roggen nog aaien dan?