vrijdag 7 juni 2013

Te warm om te schilderen, maar niet om te haken :-)


Hallo allemaal, 

Gisteren en vanmorgen aan de tuinmuren beginnen schilderen, 
maar nu op de middag staat de zon op de muren 
en dus moet ik even een paar uur  stoppen. 


Ja, ik moet ophouden met verven, maar niet met iets anders hé :-)
Dus gaan we gewoon verder haken aan de knuffel,
terwijl ik (on)geduldig wacht tot de zon van de muren verdwijnt. 
Ze moet niet écht verdwijnen hé, sebiet zijn we ze wéér kwijt !
Neenee, ze mag blijven, ze moet gewoon van mijn muren blijven :-)


Groetjes, 

7 opmerkingen:

Anneke zei

Hoi Jaimie, het is inderdaad te warm om nu buiten te schilderen! Maar het ziet er heel goed uit al, je tuintje ziet er heel goed uit vind ik! Heb je blogje weer eens wat bij gekeken want liep achter :) Je hebt leuke dingetjes gemaakt! Nog een fijne dag!
Groetjes Anneke

cristel zei

ja nu voor te schilderen maar straks kan je wel weer verder en genieten
grtjs

Chris zei

Dat is best een hele klus, dat schilderen van de muren. Maar straks heb je wel een mooi resultaat. Goed om het af te wisselen met dat haakwerk. Ik zie er ook nog geen hondje in, haha.

M@rjan zei

Veel werk, maar zo te zien wordt het wel erg mooi!

Tania zei

Ja, zo in de zon schilderen, is echt te warm. Beter nu iets anders doen.

Elizabeth zei

Nee, in de zon verven is niks..
Wat een groot werk om je muur helemaal te schilderen, maar 't wordt wel mooi!
En je hondje wordt echt wel een hondje hoor...

♥ Mary Janes TEAROOM zei

Hi Jaimie...Good luck with your painting...Ooh, that's a hard job, isn't it? Especially in the warm weather! Your crochet is looking lovely!
Happy Sunday!
Susan x