donderdag 20 juni 2013

Terug aan het verbouwen nu


Hallo allemaal, 

Nog steeds druk aan het verbouwen in de woonkamer,
 maar 's avonds is het tijd voor nog even ontspannen in de tuin te zitten, 
dan neem ik een brei-of haakwerkje in de hand, 

Bij mijn mama heb ik een heerlijke wrap gegeten, 
deze wrap op de foto is enkel met groentjes, 
de volgende wrap was met blokjes gebakken kip bij in, 
ook heel lekker en dan heerlijke kip-&steakkruiden erop , 
één minuutje in de microgolfoven en smullen maar :-)


Toen ik buiten zat, verschoot ik toch weer van die pad hoor, 
ze kwam naar ons toe, 
ons dochter vond het zielig en wilde het water geven, 
maar een pad heeft geen water nodig las ik op internet, 
maar wat hebben we dan wel gedaan, 
het water op de stenen gegoten en ja hoor, 
de pad kruip er heen en ging erin liggen, 
dus koelte vond ze wel fijn. 
Waarom dat beest dan niet gewoon onder het zand blijft 
liggen met deze warmte?? 
Ons konijn Mike ging toch eens even checken 
of het beestje niet dood was hoor....
want eerlijk, dat dacht ik op een gegeven moment toch ook , 
wat kan dat DOODSTIL blijven liggen ség, vies hoor!


Maar daarna kruip het rond in de tuin, dus beestje is ok.

Groetjes, 

5 opmerkingen:

Linda zei

hahaha wat een griezel zeg die pad
gr Linda

Annemarie en Merit zei

lekker zo'n wrap ...en gezellig die twee (huis) dieren bijelkaar..

liefs annemarie en merit

M@rjan zei

Heerlijk lijkt me die wrap en lekker ontspannen 's avonds is wel nodig :)
Ik heb een vijver, daarin zie ik ook padden zwemmen zo af en toe. Dus een beetje water zal hij vast toch fijn vinden op z'n tijd. om in te zwemmen dan. Zouden ze ook drinken? Lief van je dochter.

Tania zei

Oh, wat leuk, een pad in de tuin!

Michelle zei

Gezellig zo'n bezoekertje! En de wrapjes zien er erg lekker uit, heerlijk met dit warme weer..