zondag 2 juni 2013

Wat heb ik vandaag gedaan?


Hallo allemaal,

Eigenlijk een beetje vanalles en niks.
Alléé jawel, ik heb toch een mand was weggestreken :-)
Even achter de (nog oude) naaimachine gekropen, 
maar die deed niet wat ik wilde, dus maar opgegeven. 
Dan nog wat verder gehaakt aan ons dochter haar knuffel.
Een poging gedaan om mijn boek nog eens verder te lezen 
(maar als dochterlief eens een seconde zou zwijgen, zou dat beter lukken) :-)! Dan nog twee labels gemaakt met Forever Friends plaatjes uit mijn oude agenda (ze blijven zo schattig hé!).
En verder ben ik eens met de camera door het huis gelopen
en heb ik (vind ik toch) leuke foto's gemaakt (of poging tot hé) :-))



Groetjes, 

4 opmerkingen:

susie zei

OOh je beide fotocollages zijn heel mooi !!!
Je hebt echt je best gedaan meiske ! Je hebt alles mooi weten weer te geven, knap hoor ! X

Irene zei

Wat ziet dit er super leuk uit Jaimie met al die fotootjes en jij bent dus heerlijk bezig geweest zo te lezen!!

xx Ireen

Michelle zei

Leuk deze foto collages!

Chris zei

Mooie oude camera zie ik daar! Leuk, die collages.