donderdag 27 juni 2013

Zéér simpele deurbordjes (kleurenkaartenteam)

Hallo allemaal, 

Sorry, heel weinig tijd om te knutselen nu. 
's Avonds een brei- of haakwerkje vast nemen lukt nog net
of mijn boek eens proberen (uit) te lezen.

Maar toch wilde ik graag nog eens meedoen met het 
kleurenkaartenteam, enkel vond ik gisteren geen tijd 
en eigenlijk inspiratie voor een kaart nog minder.

Dus ik heb hout gezaagd, geverfd en er zeer simpele deurbordjes 
van gemaakt; kunnen ons kindjes stoppen met hun papieren 
aan hun deur te hangen met teksten erop voor elkaar,
nu is het duidelijk voor den andere , wat ze willen zeggen :-)



Voor onze zoon hetzelfde , enkel bij hem 
een monster gestempeld en wiebeloogjes gegeven


Groetjes, 

9 opmerkingen:

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.

susie zei

oooo die zijn schattig !!!
Toch nog je werk daaraan gehad(zagen, verven ..) X

Elizabeth zei

Grappig!

Irene zei

Super leuk Jaimie!!!!

xx Irene

cristel zei

super geinig maar je hebt ze toch moeten verven en zagen he en versieren dus heb je er toch tijd ingestoken
grtjs

Anita Meijer zei

Ik vind het er superleuk en mooi uitzien Jaimie, top.
Liefs van Anita

Ans S. zei

Ziet er super leuk uit.

Groetjes Ans

Riet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Tania zei

Haha, dat monster vind ik super!