dinsdag 23 juli 2013

Een kaartje en een doosje

Hallo allemaal, 

Ik heb eigenlijk al even geen inspiratie, zelf het inkleuren lukt niet eens. 
Ik heb mijn copics nog eens genomen, lukte daarvoor ook niet echt hoor, 
dus eigenlijk moet ik zeggen, lukt nog steeds niet :-)

De afdruk is gekregen (van wie?), ik heb er dan zelf nog koffers naast gestempeld. droge chalk aan de rand gedaan. 
Een plaktekst in glitter erop en ook met copics tilda in zand gezet, 
had toch direct meer een vakantiegevoel hé :-)


Met nog wat restpapier heb ik dan een doosje gemaakt, 
(het patroon komt uit een boek van Kitty).
Da afdruk van het draakje heb ik gekregen (van wie?) 
en de tekststempel en de speenstempel komt uit een vel van de Action. 
Ik heb de speen kris kras over het blad gestempeld, 
vind ik steeds zo een leuk effect met kleine stempels :-)


Groetjes, 

8 opmerkingen:

Patricia Smit zei

Wat een leuk kaartje is het geworden!!
Voor inspiratie: strand, schelpen, water,(vergrijsd) hout, meisje in bikini en jongen in zwembroek, wapperend doek etc. Weet niet of je er iets aan hebt.
Tip: Kijk eens op Pinterest en dan zomerinspiratie intikken. Succes!
Groetjes Patricia

cristel zei

wel dat ziet er allemaal heel goed uit hoor leuk die kleine doosjes
grtjs

Michelle zei

Wat een leuk doosje. Leuke dingen heb je weer gemaakt!

Elizabeth zei

Soms is de inspiratie even zoek, dat heb ik ook hoor...
Maar je hebt ondanks dat toch hele leuke kaartjes/labels gemaakt!

Louise zei

Ach, daar hebben we allemaal weleens last van, maar wat je gemaakt heb ziet leuk uit hoor!.

Fijne dag,

LOuise

Irene zei

Het is ook veeeeeeeel te warm Jaimie, gewoon even aan toe geven en dan komt het wel weer goed met de inspiratie hoewel dit toch leuk gelukt is???

xx Irene

Anita Meijer zei

Ook al is je inspiratie weg, ik vind het allemaal schitterend geworden, prachtig.
Liefs van Anita

susie zei

Wat een lief kaartje en schattig doosje is het geworden !
Toch nog een ideetje gevonden hé meiske en je hebt je restpapier ook nog maar eens perfect gebruikt ! X