donderdag 25 juli 2013

Met oprechte deelneming

Hallo allemaal, 

Geen schrik , er is niemand gestorven, 
ik had deze kaart niet nodig nu!

Maar mijn inspiratie voor deze kaart 
komt wel van mijn bezoek aan de handwerkwinkel.
Wij (mijn mama en ik) wisten dat de eigenares borstkanker heeft 
en dat de winkel staat over te nemen.
Ook wisten we dat haar man nu de winkel doet tot de overname.
Maar wat we vandaag te horen kregen....
ppfff, daar ben je toch stil van hoor!!
Ze hebben een maand terug bij haar man prostaatkanker ondekt.
Beide zouden ze ok komen hoor!
En willen ze nu gaan genieten van de tijd die ze nog hebben/krijgen.

Dus daarom dit ik ineens op deze kaart kwam, 
ik weet het, beetje raar hé :-)


Hier een overzichtje ervan 


En ik loop graag met de camera rond 
en zo trok ik terstraks deze foto,
omdat ik het een mooi geheel vind.


Groetjes, 

8 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Niet leuk om te horen,
maar kaartjes zoals de jouwe
geven wel een grote steun!
Fijne zomervakantie,
lieve groetjes Valerie ♥

Christine zei

Wat een verhaal Jaimie! Je kaartje is heel geslaagd!
Liefs
Christine

marika zei

tja, zo'n kaartjes zijn niet leuk natuurlijk. Maar soms heb je nu echt wel eentje nodig, en je hebt er iets moois van gemaakt vind ik.
Hopelijk komt inderdaad alles goed met dat echtpaar

groetjes,Marika

Chris zei

Dat is altijd moeilijk en verdrietig om zoiets te horen. Dan is het wel erg mooi om iets heel persoonlijks te maken.

susie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
martina's kaartjes zei

een mooi, sober kaartje
hopelijk kunnen ze beiden nog wat genieten samen
grtjs, martina
x

susie zei

Een eenvoudig maar heel mooi kaartje meiske !
Je onderste foto vind ik zo mooi ! X

Carina zei

Mooie kaart!