zondag 14 juli 2013

Mijn zondag

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik genoten van het goede weer, mijn gezin, mijn dieren, mijn hobby's, .... eigenlijk van alles :-)

In deze blogpost kunnen jullie zien hoe ik, 
héél de dag, heerlijk buiten heb gezeten.  

Ik heb een afdruk ingekleurd met distressinkt-pads en waterbrush 
(ik heb nog veel te leren op dat gebied hoor!) 


Ik ben in een nieuwe boek begonnen 
(die leuke gehaakte bladwijzer heeft mijn mama eens gehaakt voor mij).

De gehaakte knuffel groeit elke dag, zo is er één achterpootje af 
en nu ben ik aan de halsband begonnen.


Ik heb allemaal vasten rond het vierkant gehaakt. 
Ik heb al van elke kleur een vierkant met rand 
en het is al mooi, vind ik zelf :-)

En ik ben bezig geweest aan mijn thuiscursus "korte verhalen" schrijven...
awél hé...het was kort :-) ... staat nog géén letter op. 
Mijn eerste huiswerk is een kort verhaal over je eigen schrijven,
4 pagina's, max. 1500 woorden.
Genoeg aan zelfkennis hoor :-)
Maar om het van je (chaotische) hoofd in je pen te krijgen :-)


Nu moeten jullie niet denken, amai die zit héél de dag buiten,  
die doet niks in huis? 
Oh jawel hoor!
Zeker met dit mooie weer, draait de wasmachine overuren :-)
Er zijn helaas verplcihtingen waar we niet onderuit kunnen hé , zoals ;


Mijn man had in Ikea een paar dozen meegebracht (met alle toebehoren in), om zelf kruiden en groenten te kweken. 
Dus hij had zich daar mee bezig gehouden 
en kijk na een paar dagen is er al courgette en basilicum uitgekomen. 


En deze foto van onze Mike, laat ik gewoon zien, 
omdat ik het een mooie vind.


Groetjes, 

11 opmerkingen:

susie zei

Jij hebt weer goed je best gedaan meiske en dat op een zondag (=rustdag)!
Je hondje groeit met de dag !
En de plantjes staan al mooi !
Dit is een prachtige foto van Mike , het beestje staat er echt mooi op !
Dikke knuf X

martina's kaartjes zei

goed hoor, lekker genieten ! en hier, tja, de was hangt ook nog aan de draad (het 6de machien), maar nu wordt het rustiger tot binnen 14 dagen dan komt iedereen terug van kamp en dan wordt er weer alle hens aan dek =)
en dat inkleuren, komt wel hoor, gewoon blijven oefenen
grtjs, martina
x

Louise zei

Ik zie al je hebt je dag besteed, vindt het moeilijk om met Distress in te kleuren, maar het is je al goed gelukt!!!.

Gr.LOuise

Atelier Valerie © zei

Wat een druk weekend zeg,
maar jij hebt ervan genoten en dat telt!
En Mike is echt een lief schatje ...
Blijf genieten van buiten, liefs Valerie ♥

Michelle zei

Een fijn weekend zo te zien en wat is Mike toch een knap konijn, lekkere pluizebol!

M@rjan zei

Lekker bezig... never a dull moment bij jou!

marika zei

amai, zo bedrijvig op een zondag. Genieten he, met dit mooie weer

groetjes,Marika

Elisa M zei

De foto's vertonen een heerlijk fijn weekend, heel mooi!

Tania zei

Je hebt je zondag goed gevuld zo te zien. Geniet maar volop, voor je het weet is het mooie weer opnieuw gedaan.

Linda zei

Je hebt het er weer druk mee joh. Maar leuk met al die foto's erbij hoor. Dat konijn is zo schattig, mijn zoontje heet ook Mike en hij had wel zo'n lol toen hij je konijn zag en hoorde dat die Mike heet haha
gr linda

Chris zei

Hahaha, dat is wel een héél kort verhaal: niet één letter. Maar inmiddels zal er wel wat op papier staan. Ik vind het leuk dat je die cursus doet. En ben maar zo veel mogelijk buiten hoor, dat binnenwerk komt wel weer. Mike vind ik een beauty!! Dagdag.