vrijdag 19 juli 2013

Toch maaar een kaartje met dat afdrukje gemaakt

Hallo allemaal, 

Ik weet het géén zomerse kleuren deze keer.
Maar geloof het of niet, niet iedereen is gek op felle kleuren, 
dus daarom eens zwart en rood. 
Ik had iets op haar brilglazen gedaan van glans, en grijse droge chalk op de achtergrond van de afdruk, maar dat zie je op de foto niet.
De afdruk is ingekleurd met distressinkt en dat kan beter, dus daar ga ik op moeten oefenen hoor!!


En wie interesse heeft, ik heb mijn kookblog een update gegeven, 
zie HIER

Géén zin om door te klikken, niet erg , dan geef ik uw deze foto al :-)
zelfgemaakte groene pesto , heerlijk !!


Groetjes, 



8 opmerkingen:

marika zei

leuke kaart, ik hou wel van die kleuren.
En je weet wat ze zeggen he: oefening baart kunst!

fijne dag nog,
groetjes,Marika

Chris zei

Die kaart is enig geworden. Ik heb helemaal geen idee hoe je dat doet, ben geen kaartenmaakster, maar ik vind het leuk om ze te zien. En die pesto ziet er verrukkelijk uit!

Anneke zei

Leuke kaart Jaimie :)
Groetjes Anneke

cristel zei

ik vindt hem toch wel mooi hoor en oefening baart kunst
grtjs

Anita Meijer zei

Ik vind je kaartje supermooi geworden Jaimie, het is een schatje. En mjammie wat ziet je pesto er lekker uit.
Liefs van Anita

susie zei

Zwart en rood .. mooie combinatie !
Dus een mooi kaartje :)
Knuf X

Michelle zei

Leuke kaart, je hebt precies de kleuren gebruikt die ik zo mooi vind :)

Pia zei

ik vind het toch een leuke kaart geworden hoor.
Groetjes,
Pia