zondag 17 november 2013

Superdruk hier !


Hallo allemaal, 


Tja dat ik het superdruk heb, 
zullen jullie al wel gemerkt hebben, 
aangezien ik al weken niks meer gepost heb. 

Wat nieuws van hier;

Na twee jaar thuisonderwijs, 
zitten onze beide kinderen terug op school. 

Mijn mama en ik gaan iedere week toch een drie, 
soms vier keer sporten.
We hebben er lol en je voelt je er zo goed door. 
Op den duur heeft je lichaam het ook gewoon nodig. 
Na drie maand enkel fitness te hebben gedaan met coach, 
zijn we nu al een twee maand bezig met 
verschillende groepslessen te volgen, 
(Zumba, body balance, BBB light en de gewone BBB, 
cocktailmix, pilates, 
tae-bo, dance-mix, calorieburn en de calorieburn step, 
de gewone step, ...
en er zijn er nog genoeg om te proberen hoor;-)) 
Het is allemaal leuk!!

Mijn man en ik zijn begonnen met de plannen 
om de voorkant en oprit van ons huis volledig te renoveren, 
maar deze keer gaan we alles laten doen.
Hopelijk is binnen drie maand onze bouwaanvraag goedgekeurd 
en mogen de verschillende firma's er aan beginnen.
het zal veel werk zijn, maar met een prachtig eindresultaat.

Dus tja, op gebied van handwerken of knutselen, 
staat alles even op pauze. 
Alhoewel ik mijn deken graag zou afhaken,
dus misschien ga ik dat wel tussendoor wel doen.

Groetjes, 

10 opmerkingen:

Charlotte zei

Hoi Jaimie, inderdaad drukdrukdruk maar fijn dat je je kan uitleven met sporten. Dat is ook een leuke hobby e.
Ik ben mijn 2e jaar BBB en taebo gestart. Zon groepslessen zijn wel goed voor mij, dan wordt je verwacht er te zijn, ik had het anders al lang opgegeven :s Tof dat je met je mama gaat sporten, altijd een babbel!
Groetjes,
Charlotte

Birgitte aka Bietje zei

Ik had je al gemist, je verhaaltjes dus. Ik ben heel benieuwd hoe je kindjes het op school doen na 2 jaar thuisonderwijs. Ging het weer zo goed me je zoon dat hij weer met anderen naar school kon?

Cinderella zei

Hoi hoi tja dat is idd druk had je al een tijdje gemist hier in blogland maar nu snap ik ook waarom hihihi.
Wel gezellig dat je samen met je ma al die sporten beoefend en het is alleen maar goed voor het lichaam.
Succes alvast met de verbouwingsplannen .
Liefs en een fijne zondag
Cinderella

Linda zei

leuk weer wat van je te horen, inderdaad erg druk allemaal, succes
gr linda

cheneson zei

vinden de kinderen t leuk opt school ?
amaai zoveel sporten :) das ni aan mij besteed haha

groetjes cheneson

M@rjan zei

Wat een sportieve dames en wat een plannen! Zo te horen gaat het goed, mooi!

Michelle zei

Dat is inderdaad druk druk druk! Hebben je kinderen het naar hun zin op hun nieuwe school? Ik kan mij voorstellen dat dit in het begin erg wennen is, ook voor jouw.
Hopelijk wordt de bouwvergunning snel verleend zodat jullie snel verder kunnen. Succes met alles en vergeet niet je rust te pakken he ;)

Chris zei

Dat zal best wennen zijn voor de kinderen, maar waarschijnlijk toch ook wel goed.
Tjonge, wat een technieken noem je op. Ik vind het maar knap hoor dat jullie dat zo intensief samen doen!

Margo zei

He Jaimie,
wat leuk dat jullie zo aan het sporten zijn !
Supertof zeg !
Goed idee dat je deze keer de verbouwing laat doen, jullie hebben al zoveel zelf gedaan, dat komt op den duur je oren uit he !
Liefs
Margo

cristel zei

Ja dat was inderdaad lang geleden ben benieuwd hoe de kids het gaan doen op school en natuurlijk ook naar je andere plannen.
Grtjs