zondag 29 december 2013

Beste wensen !

Hallo allemaal, 

Ik wens voor iedereen een goed, gelukkig en gezond 2014 !!

Nog twee kaartjes, 
bij het tweede vond ik er geen stempel op nodig,
omdat het papier zo mooi is van zijn eigen.
Ik heb geen inspiratie voor kerstkaarten te maken, 
maar dat zie je wel zekers :-)
Ik sta dus ook gigantisch achter!



Op het moment ben ik veel met de naaimachine bezig, 
die creaties kan je HIER zien en lezen.
Maar ik mis mijn andere hobby's ook wel, 
dus ik ga ze in 2014 eens beter moeten gaan verdelen :-)

Groetjes, 

10 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi jaimie
twee mooie en toepasselijke kaarten zo voor het einde van het jaar,dus een fijne jaarwisseling en groetjes van corry

Christina zei

Dat zijn prachtige kaarten Jaimie!
Groeten Kristel

Linda zei

Leuke kaartjes en alvast een goed 2014 gewenst
gr linda

Ageeth Holster zei

Hi Jaimie, leuke kaarten heb je gemaakt en zoals wij allemaal weleens hebben: geen inspiratie of zin of tijd..... Op naar een beter 2014 !
Lieve groetjes van Ageeth

jolanda zei

mooie kaartjes

martina's kaartjes zei

een leuke, geslaagde kaartjes,
grtjs,martina
x

Michelle zei

Wens je een heel gezond, gelukkig en creatief 2014! =)

Riet zei

Wat een geweldige kaarten Jaimie.

Liefs Riet.

marika zei

hoi, hoi,

toch wel leuke kaartjes hoor, ik moet er zelf ook nog een heleboel.

hoop dat jullie fijne feestdagen achter de rug hebben en wens jullie een gezond en gelukkig 2014 toe.

groetjes, Marika

Marianne zei

mooie kaartjes