dinsdag 14 januari 2014

How beautiful a day ....

Hallo allemaal, 

Eerst even mercikes aan jullie zeggen, 
voor jullie lieve reacties op mijn vorige blogpostjes !!!

Deze kaart lag al half afgewerkt van augustus '13 op mijn werktafel, 
dus ik vond het nu wel écht eens tijd om ze af te werken. 
De tekst is van TLC, ik heb er droge chalk over gedaan.
Dan samen met een gekleurd papier door de cuttlebug gedaan.
Maar blijven jullie stansjes ook zo in de platen steken??
Of doe ik iets verkeerd, want ik heb het steeds zo.
Met gevolg, mijn platen zien er ook niet meer uit hoor:-)
Het designpapier is van ??, 
nog een lintje en wat plakvlinders erop.  

Maar inspiratie is precies beetje zoek, 
moet er terug in komen vrees ik.
Maar toch ben ik blij,
 want ik ben terug aan de knutsel 
en in blogland aanwezig.
Als ik er de tijd voor kan vinden toch,
maat probeer er tijd voor te maken :-)

Amai vanmorgen zijn mijn mama en ik gaan sporten,
we hebben ons goed geamuseerd in de cocktailmix-les.
Enkel als ik nu dit postje typ, voel ik zelfs daaraan
dat we aan sport gedaan hebben :-))
Het is gewoon superleuk, ik raad het iedereen aan ! :-)

Alléé ga stoppen, sebiet met onze zoon naar de tandarts.
Ppf, als je al zo vroeg (lees elke schooldag om 5.15 u) 
wakker bent en je moet daar stil gaan zitten, 
krijg je een serieuze klop van den hamer hoor :-)
Dus zal me maar in stilte bezig houden met iets daar.


Groetjes, 

10 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Een heel sfeervol kaartje met een prachtige tekst ...
Lieve groetjes, Valerie ♥

yvon zei

Hoi Jamie,
Je kaartje is prachtig en ja, dat heb ik ook wel eens, dat je papier achterblijft in de stans. Wat er aan te doen weet ik helaas niet.
Je bent lekker bezig, lekker sporten. Zou ik ook eens moeten doen. Hahaha
Lieve groetjes, Yvon

Ageeth Holster zei

Hoi, je hebt weer een mooie kaart gemaakt. De platen van de stans zien er bij mij ook niet uit. Het gebeurt dus wel vaker. Zo heb je nog eens een reden om naar de knutselwinkel te gaan!
Groetjes van Ageeth

Chris zei

Dat is een beauty van een kaart, heel sfeervol. En wat goed dat jullie zo aan sport doen. Ook gezellig zo samen!

corryskaart zei

hoi jaimie
wat een prachtige kaart, heel mooi van kleur!! en bedoel je van de stansen dat ze in de stans of plaat vast blijven zitten?als het in de plaat is dan doe ik de snijrand naar boven en een metalen dunne tussenplaat en dan de volgende kunststofplaat dan snijden je platen niet zo snel kapot en bedoel je in de standjes daar gebruik ik een middel voor dat heet
CUTTER GLIDE insmeren en laten drogen
groetjes van corry

Riet zei

Wat is dit een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Rosina zei

Hoi Jaimie...
Wat een prachtig kaartje is dat weer en de tekst is helemaal geweldig....

groetjes Rosina

Michelle zei

Wauw wat een mooie kaart!

M@rjan zei

Je kaartje is prachtig, mooi papier is dit ook. Ik leg de stansjes altijd met de snijrand omhoog en het papier daarop. De platen beschadigen toch ook, hoor. Steken blijven ze eigenlijk nooit, maar ik heb geen Cuttlebug.

Erica ♥ zei

Ahhh wat een schone kaart, met een
hele mooie tekst ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼