woensdag 29 januari 2014

Kleurenkaartenteam

Hallo allemaal, 

De kleuren zijn donkergroen en zachtrose.
Ik moest mijn kaart vandaag nog maken 
(had me gisterenavond nog gemeld bij de lijst).
Maar toen ik vanmorgen ons dochter haar boekentas zag, 
wist ik het ineens :-)


Cardstock is van boekenvoordeel. 
Designpapier is gekregen. 
(van Saskia geloof ik?)
Tekst is van TLC, 
Kleurplaat van internet
en ingekleurd met de derwentpotloden.
Met een fijne stift nog wat lijntjes 
(zoals bv het stiksel,..) duidelijker gemaakt. 
Droge chalk gebruikt op de tekst en de kleurplaat. 

Dit is mijn bijdrage geworden.


Helaas hebben ons kinderen mij wel ziek gekregen :-(
Maar ik probeer straks bij iedereen langs te komen hoor! 
Ons kinderen zijn ondertussen terug naar school.
Dus nog even snel het huishouden doen 
en genieten van de stilte in huis :-)

Groetjes, 

23 opmerkingen:

Marian zei

Wat een leuke kaart! Enne beterschap
Groetjes

M@rjan zei

Heel erg leuke kaart! Jij nu ook sterkte!

Rosina zei

Heel leuk is je kaartje geworden Jaimie....en waar jij de inspiratie al niet vandaan haalt....maar TOP gedaan....

groetjes Rosina

Sientje zei

wat een leuke schooltas. zeker een goede inspiratie want je kaartje is ook leuk geworden.

Chris zei

Nou wat knap!! Ontzettend leuke dingen maak jij.

Nelly zei

Wat een schitterend kaart heb je gemaakt met de kleuren deze maand van het kleuren kaart team.

Groetjes Nelly

Joke zei

Een schitterende kaart en beterschap.Groetjes Joke

Erna Logtenberg zei

Haha wat grappig, zo zie je maar, je kunt op allerlei manieren geïnspireerd worden! Je kaartje is leuk!! Lieve groetjes, Erna

Annemarie en Merit zei

Wat een gewleldig leuk kaartje, en die tekst past er super bij, beterschap meid.

Liefs annemarie en merit

Ans S. zei

Super leuke kaart en beterschap,Jaimie.

Groetjes Ans

Chantal zei

Hihi, leuk waar de inspiratie allemaal vandaan kan komen he. Een erg leuke kaart! Beterschap, groetjes,
Chantal

Marijke zei

Een leuk kaartje geworden en waar je al niet inspiratie vandaan kan halen. Veel beterschap, je kaartje is geslaagd. Groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Jaimie,

Grappig dat jij je inspiratie vind in de boekentas van je kinderen... Goed gedaan hoor!

Liefs,
Nancy

Rianne Timmers zei

De tas is mooi je kaartje nog mooier en beterschap voor de komende tijd.
Liefs Rianne

GerJanne zei

Hoi!
Wat leuk dat je je inspiratie van de tas kreeg. Heb ik ook eens gehad, van mijn eigen schooltas. Het is een enig kaartje geworden en knap dat je dat in zo korte tijd hebt kunnen doen!
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Super leuk kaartje! Wel grappig om te lezen waar je je inspiratie vandaan hebt. Tja, soms kom je op de gekste ideeën. :o)

-xies- Renate.

Karin zei

Grappig kaartje, ik vind het plaatje ook heel mooi! Heb ook naar je vorig bericht gegaan,leuk speeltje heb je gemaakt en wat een mooie foto's van je poezen!
Groetjes, Karin

Anneke zei

Die is leuk :) Zo zie je maar, overal worden we geïnspireerd :) Groetjes Anneke

Francisca zei

Is zeer leuk geworden .
Groetjes ,
Francisca

Pia zei

Een hele leuke kaart en beterschap.
Groetjes,
Pia

Nelleke zei

Haha waar een schooltas dan toe leid... leuk geworden en beterschap. Groetjes, Nelleke

SandraW zei

Beterschap gewenst!
En je kaart is heel erg leuk!

Liefs, San

Grietje Jansen zei

haha, ja waar je al je inspiratie vandaan kunt krijgen he?
Leuke kaart geworden hoor.

Grietje