donderdag 16 januari 2014

Speciaal voor jou

Hallo allemaal, 

Ik heb mijn knutselgerief deels naar boven gebracht, 
want in mijn knutselkeldertje is het nu wel te koud, 
dus lekker warm boven knutselen nu :-)

Het gekleurd papier komt van Boekenvoordeel.
Het designpapier is van de Action. 
Maar dat is normaal groter,
ik heb er maar een deeltje van gebruikt.
Nog eens een 3D prentje genomen.
Zo een 3D vellen om uit te duwen hoor , lekker handig :-)
Op het prentje zit glitter, enkel valt het blijkbaar op de foto niet op.
Nog een stickertekst "speciaal voor jou " erop 
en klaar vind ik het kaartje :-)

Toch prachtig hoe het prentje en designpapier precies samen horen 
en dat is dus écht niet bij elkaar hoor !


Groetjes, 

8 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi jaimie
nou je kaart ziet er wonderschoon en wat kleur betreft prachtig warm uit!!
groetjes corry

Atelier Valerie © zei

Een sfeervol en lief kaartje,
die iemand zijn hartje sneller zal doen kloppen ...
Lieve groetjes, Valerie ♥

Chris zei

Dat is toch hartstikke leuk! Lijkt me enig om mee bezig te zijn en steeds weer uit te denken hoe en met wat je een leuke kaart zal maken.

Grietje Jansen zei

Het past inderdaad erg goed bij elkaar.
Heel goed gevonden hoor.

Grietje

Erica ♥ zei

Wat een lieffie, ziet er mooi uit ☺

Een hele fijne week nog met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Jaimie, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

M@rjan zei

Wat een lief kaartje!

Karin zei

Schattig kaartje, mooi gedaan, hoe de kindjes bij het achtergrond papier passen!
Groetjes, Karin