zaterdag 15 februari 2014

Embrace the magic ...

Hallo allemaal, 

Hebben jullie ook zo een hevige rukwinden nu ? 
Bij ons valt het vandaag nog mee eigenlijk.
Want vorige woensdag was het erger. 
Toen lagen er twee panelen van het afdak
van de buren twee huizen achter onze tuin,
hier in onze tuin.
En van de buren op de hoek, 
die hun houten schutting lag op straat.

Dus door die hevige wind 
en al dat rondvliegend gedoe, 
kwam mijn idee op deze heks uit :-)

Wat?....
Een heks nu in de vroege lente (?) 
moet toch kunnen hé?
Want ik zie ook nog kerstkaarten voorbij vliegen op blogs :-)


Kaart zelf en het zwarte vierkant erop 
zijn gewoon een resten tekenpapier.
Daarop designpapier van Basic Grey.
Afdruk is van Beccy's place 
en ingekleurd met (mijn weinig) copics.
(Hoe doen jullie dat toch zonder vlekken?
Mij lukt het niet, zoals je zelf wel merkt)
Tekst is van TLC.
Droge chalk gebruikt op afdruk en tekst.

Groetjes, 

13 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wij zitten hier aan de kust, waait
ontzettend, voetbal is al afgelast..
Maar wat heb je een schitterende
kaart gemaakt ☺

Een heel fijn weekend met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ¤
{Heidebloempjuh}

Marijke zei

Hier is het ook erg winderig, maar dat is wel lekker, kan je binnen zitten knutselen zonder je schuldig te voelen. Je kaartje is leuk en inderdaad heksen kunnen altijd wel. Net als kerstkaarten toch? Groetjes Marijke.

Marjan Küppers zei

Het valt hier ook wel mee, gelukkig maar. Je heksenkaartje vind ik erg leuk, Jaimie! Heel goed passend tekstje!

Joke zei

Een schitterende kaart.Groetjes Joke

ScrapLouise zei

De wind is hier gaan liggen, ik zat lekker binnen dus weing last van gehad. Leuk kaartje heb je gemaakt,het kleuren met copics moet je echt leren, vondt het ook echt moeilijk en kan het ook nog steeds niet goed hoor. Heb er veel naar filmpjes op You tube gekeken.

Groetjes,

LOuise

Lia zei

Het waait hier nog stevig hoor, je kaartje is heel erg leuk,
groetjes Lia

Michelle zei

Leuk kaartje is het geworden! En ja, hier waaide het ook zo hard, Bentley vond het maar niks :P

Rosina zei

Heel mooi je kaartje Jaimie....waar je al niet geinspireerd geraakt.....
groetjes Rosina

Birgitte aka Bietje zei

Bij ons waait het ook behoorlijk. Er staat een hele grote boom aan de overkant van de straat en die zwiepte behoorlijk heen en weer.
Prachtige kaart heb je gemaakt. Ik vind vriendelijke heksjes altijd zo mooi. En deze dus ook.

Pauline zei

Wat een geweldig leuk kaartje!!

Aleida zei

Van die kerstkaarten kom je het hele jaar niet af.... hihi.
Deze heks in het voorjaar kan best! Bij het heldere licht ziet ze waarschijnlijk zelf ook wel dat ze wel eens aan de grote schoonmaak mag beginnen... ;-)
Heel mooi kaartje!
En ik kan je niet helpen met je copic-vraag, als ik kleur, dan is het met prismapotloden.
groetjes,

Marianne zei

een mooie kaart Jamie

Swaantje zei

wat een erg mooi kaartje,Jamie.
De kleuren zijn prachtig..
Groetjes
van je langzame Swan ;o)