zaterdag 1 februari 2014

Every flower is ...

Hallo allemaal, 

Dank u voor de fijne reacties, 
die ik steeds mag ontvangen van jullie !!

Hebben jullie dat ook, dat schaamtegevoel 
als je naar de stapel designpapier ziet :-))
Wat heb ik nog véél liggen ség, 
ik koop dus ook al heel lang niks meer bij.
Ik kan het goed volhouden tot hier toe, 
eerst deze stapel maar eens opknippen hoor!
Gewoon cardstock koop ik nog wel aan.

Cardstock is van boekenvoordeel.
Designpapier is van DCWV.
Beige bloem is gekregen van Saskia, 
de rest had ik nog liggen.
Het afdrukje is een freebie van Cheryl Seslar,
en ingekleurd met de derwentpotloden.
Tekst is van TLC.
Afdrukje, tekst en al de randjes 
zijn bewerkt met distressinktpads.



Groetjes, 

8 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Heel herkenbaar al dat designpapier hebben, ik heb me ook voorgenomen om niets te kopen dit jaar en lukt me tot nu toe ook heel goed. Je kaartje is prachtig Jaimie, heel mooi.
Liefs van Anita

Rosina zei

Heel mooi kaartje Jaimie...en ook hier ligt nog een behoorlijk voorraadje designpapier....maar ik kon vorige week bij Xenos de verleiding niet weerstaan om een paar blokjes mee te nemen die 50% in de aanbieding waren....

groetjes en een fijn weekend nog
Rosina

marika zei

leuk kaartje weer.
Ook hier nog heel veel papier, en normaal koop ik ook niks meer bij hoor.
Maar op het boekenfestijn lag er zo mooi papier dat ik toch wat heb meegenomen.
Ochja, dat hoort er tenslotte bij h

groetes,Marika

cristel zei

Wat een superleuk kaartje zeg.
Grtjs

Aleida zei

Het afgelopen jaar heb ik geen design papier gekocht. Maar de stapel is enorm gegroeid omdat ik in het DT van Studio Light zat. Gelukkig is het heel mooi papier, dus ik vind deze stapel helemaal niet erg ;-)
Jij kunt met jouw stapel ook goed uit de voeten, het is een mooi kaartje geworden. Mooie tekst!
groetjes,

Chris zei

Dat is weer een superleuke kaart!

jolanda zei

leuke kaart

Michelle zei

Dat schaamte gevoel heb jij mijn voorraad papier en wol :P hihi maar ben het nu netjes aan het opmaken ;) Schattig kaartje! Ik wens je alvast een hele goede week toe ^^