woensdag 5 februari 2014

Ons Minty die boos werd :-)


Hallo allemaal, 

Ik ben Minty, ook al ben ik een meisje, 
ik kan mij ook boos maken hoor :-)

Eerst kreeg ik een lintje, 
beetje aan trekken en in bijten.


Daarna kwam er iets met pluimen op 
en iets dat nu eens niet bleef staan hé, grrr.


Awel, ik vond er nu eens niks aan sé!! 
Ik werd kwaad en heb het van de krabpaal gesmeten!


En toen gaven ze mij nog een speeltje....
tsss, denk het niet, ik heb er genoeg van!


Maar ik ben niet altijd zo boos hoor, i
want k ben eigenlijk een klein en héél lief poesje hoor !!!

Groetjes, 

5 opmerkingen:

marika zei

lol, zie da smoelke ne keer, echt de max, haha

groetjes,Marika

Atelier Valerie © zei

Een prachtige poes ...
Lieve groetjes Valerie ♥

Marjan Küppers zei

Wat een leuke foto's!

Karin zei

Katten hé, ik heb er ook één, ne rosse, en kan zo genieten en lachen van al wat hij uitsteekt! Maar Minty is echt wel een fotomodel hoor!
Groetjes, Karin

Michelle zei

hihi gekke poes :P Die blik ken ik maar al te goed, Tommie kan ook zo kijken..