donderdag 6 februari 2014

Overdaad schaadt :-)

Hallo allemaal, 

Ik had zin in lentekleurtjes , 
dus groen en geel moest er zeker bij zijn :-)
Het patroon van het doosje is van Mirkwood Design.
het designpapier is van Saskia gekregen.
Met de clearstempels van de Action 
en distressinktpads bezig geweest.
Op het grootste rondje "overdaad schaadt ;-)" 
geschreven met een fijn stiftje, 
Doosje gevuld met wat lekkers 
en dan met twee oranje lintjes afgewerkt.


Wat zit er in het doosje? 
Engels drop.
Voor wie is het doosje? 
Voor mijn mama.

Mijn mama is héél dol op engelse drop. 
Maar als mijn mama zelf zo een zak koopt, 
dan eet ze hem bijna helemaal in één keer leeg!
Dus nu heb ik de zak gekocht en in porties verdeeld :-)
nu krijgt ze elke dag een beetje drop.
Zo eet ze zich er niet ziek aan 
en kan ze toch genieten van een snoepje :-)


Groetjes, 

11 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Een leuk en mooi doosje ...
Door de frisse kleurtjes word je er vrolijk van
en blij van het lekkers binnenin!
Nog een fijne dag, lieve groetjes Valerie ♥

corryskaart zei

dit ziet er leuk fleurig uit en zo maak je moeder iedere keer blij met dat lekkers wat je erin stopt!!
groetjes corry

Anneke zei

Erg leuk Jaimie! Daar zal je mama wel blij mee zijn :)
Groetjes Anneke

Aleida zei

Ik wilde net zeggen: wat een wrede tekst op een mooi doosje met lekkers! Maar ze mag het in 1 dag opeten. Dat vergoedt veel!!!
Leuk gemaakt.
groetjes,

martina's kaartjes zei

een heel erg mooie, geslaagde creatie
grtjs,martina
x

Francisca zei

Leuk idee… Heel leuke kleuren .
Groetjes ,
Francisca

Anita Meijer zei

Wat prachtig gemaakt Jaimie, heel mooi.
Liefs van Anita

Pierelantijntjes zei

Supermooi doosje Jaimie! Wat een vrolijke kleurtjes idd.
En engelse drop...Mmmmmm zou ook zo een hele zak achter elkaar opeten hoor.
fijne avond verder
liefs Ester

cristel zei

Een heel leuk doosje en zeer toepasselijk.
Grtjs

Joke zei

Prachtige creatie heb je voor je moeder gemaakt en ik herken de verslavingwel koop gewoon geen Engelse drop blijf eten zelf als ik er misselijkvan wordt.Groetjes Joke

Karin zei

Mooi doosje en prachtig versierd, Jaimie! Mooi en lekker cadeautje.
Groetjes, Karin