woensdag 23 april 2014

Wat lang geleden

Hallo allemaal, 

Ik ben begonnen met mijn thuiscursus 'korte verhalen schrijven'.
Al mijn energie gaat volledig naar daar.
Het is leuk om te doen.
Al 4 lessen van de 48 gedaan.

Ik ben nog eens achter mijn naaimachine gekropen, 
een sporttas voor ons dochter afgemaakt, 
maar voor de rest nog niks creatiefs gedaan.

Wel heb ik nog wat foto's voor jullie,

één, twee, drie.
Ja, nu tesamen omdraaien! :-)


Ons kattin moet gedacht hebben, 
eten voor de vogels,... 
dat is straks ook eten voor mij.
Maar waar blijven die vogeltjes toch?


De meesjes waren gelukkig slim genoeg 
en bleven maar even weg.



Dan hadden we nog een bezoeker in de tuin. 
Dat gaatje (en nog andere) hebben we maar gedicht.


Groetjes, 

2 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi jaimie
fijn om wat te lezen over jou en te kijken naar je bijzondere foto's, erg lief en leuk
groetjes corry

Michelle zei

Wat een leuke foto's! En inderdaad zo'n cursus neemt veel van je tijd, maar wel erg leuk lijkt me dat.