donderdag 15 mei 2014

Bezig aan een verhaal (voor een boek?)

Hallo allemaal,

Weer een tijd niks gelezen van mij.

Op het moment ben ik bezig aan een (romantisch) verhaal van 15 000 woorden.
Mijn verhaal doet mee aan een wedstrijd, het moet 15 juni bij de uitgeverij liggen.

Ik moet die wedstrijd niet winnen, is mooi meegenomen natuurlijk daar niet van,
maar ik heb altijd al gedroomd om ooit een boek te mogen uitgeven.
Hier zie ik mijn kans om er dus ook echt iets mee te doen.
Het manuscript zal er liggen met 15 000 woorden voor hun boekje.

Maar ik heb er nog meer plannen mee,
dus het afgewerkte manuscript zal meer woorden tellen.
De lengte van een verhaal doet er niet toe, maar de kracht van de woorden wel.
Ik hoop dat ik elke emotie ook zo heb neergeschreven dat jullie ze ook écht zelf voelen ;-)

Moest het dan ooit toch tot publicatie komen, is het een volwaardig verhaal.
Ook al win je niet,  er is een kans dat ze het 'misschien' later wel willen publiceren.
En anders gaat het nog naar een andere uitgeverij, of nog een paar meer :-)
Je kan maar proberen, Wie niet waagt, niet wint zeggen ze!

Dit verhaal kan ik niet laten inlezen, dat mag niet!

Maar als jullie graag één (of meerdere) van mijn korte verhalen van mijn cursus lezen?
Elk verhaal mag daar maar 1500 woorden tellen en die verhalen mag/kan ik wel plaatsen :-)
Het is leuk zelf te zien hoe je groeit in je schrijven,...
Met mijn verhalen is gelukkig nooit iets mis en ik krijg goede punten,

Groetjes,

1 opmerking:

Charlotte zei

Een leuk project Jaimie! Schrijven is zo leuk - maar ik hou toch meer van lezen :)
Groetjes,
Charlotte