maandag 9 juni 2014

Blog stoppen of doorgaan? Ik twijfel.

Hallo allemaal, 

Ik zit met deze blog al een paar weken in tweestrijd.
De ene dag wil ik hem opgeven, 
maar de volgende dag (nog) niet.

Ik merk dat ik geen kaarten meer maak, 
Het geeft me ook geen voldoening meer.

Mijn inspiratie ligt elders.
Op het moment volg ik twee schrijfcursussen, 
en daar kruipt veel tijd in.

Mijn doel: ooit mijn boek te mogen uitgeven.
Nu heb ik hier al drie kort verhalen geplaatst, 
en ik merk dat er geen belangstelling voor is op deze blog.

Helaas heb ik niks anders aan jullie te bieden.
Daarom de vraag of ik deze blog nog moet behouden?

Mensen gaan ook over op facebook, 
omdat ze dat gemakkelijker vinden. 
Ik heb (en wil) daar gaan account, 
dus dat ga ik ook niet doen. 

Groetjes, 

6 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Hoi Jaimie, ik vond die verhalen van jou juist heel leuk. Misschien moet je een nieuw blog openen, speciaal voor je verhalen. En deze voor eventuele toekomstige kaarten aanhouden.

Pauline zei

Je publiek bestaat nu natuurlijk vooral uit hobbymensen...dus misschien moet je een nieuw blog beginnen voor je verhalen? Ik heb op facebook ook geen mensen die ik niet persoonlijk ken en alleen een hobby mee deel, daar heb ik juist mijn blog voor!

Cinderella zei

Hoi hoi misschien is het idd leuk om een blog voor je verhalen te beginnen en deze aan te houden voor als je misschien in de toekomst toch nog eens iets creatiefs maakt in de zin van knutselwerk
Liefs Cinderella

Michelle zei

Altijd lastig dit, want een blog is iets van jezelf. Een daarop moet je schrijven wat jij wilt. Je zou deze voor je kaartjes kunnen aanhouden en een nieuwe openen voor je schrijfverhalen?

ssaramsades zei

Hey,

waarom niet alles op 1 blog ?

Je kaarten, zelfgeschreven verhalen, je blog, je knutselwerken,... enz..

Dan kan iedereen zelf reageren op wat hij wil. En is het misschien gemakkelijker voor jou.

doe ik ook zo ;)

Maar vooral het is jouw blog, volg je hart en hobby. ;)

Chris zei

Dat vind ik ook: gewoon je hart volgen en doen wat jij op dit moment het prettigst vindt. Het moet nooit een 'must' worden hoor!