maandag 16 juni 2014

Friendship is the sweetest gift

Hallo allemaal,

Gisterenavond heb ik me nog eens aan het kaarten maken gewaagd, 
ik heb er drie simpele gemaakt 
en eigenlijk ben ik blij dat ik er toch niet mee gestopt ben! :-)

Hier is nummer één:

Cardstock is van Boekenvoordeel
Het onderste designpapier is van Wibra.
Daarop kleeft het designpapier van Forever Friends.
Ik vond het papier zo leuk, dat ik het gewoon als tekening gebruikt heb.
Enkel op het bloempotje en onderaan heb ik bloemen bevestigd. 
Nog twee hartjes uit cardstock erop gekleefd.
De tekst is van TLC en bewerkt met droge chalk en gemat op designpapier.


Nu moet ik terug naar mijn potten en pannen, 
want het avondeten staat op het vuur te gillen naar mij :-)

Groetjes, 

6 opmerkingen:

Rosina zei

heel lief kaartje is dat Jaimie...leuk ook dat forever friends plaatje...

groetjes Rosina

Grietje Jansen zei

Een mooie kaart maken hoeft niet altijd veel werk te zijn, dat zie je hieraan wel.
Plaatje is inderdaad heel mooi, en de kaart in zijn geheel ook.

Grietje

Anita Meijer zei

Wat een superleuk kaartje Jaimie, heel mooi.
Liefs van Anita

jolanda zei

lief kaartje

corryskaart zei

Hoi jaimie
Een schatje van een kaart met erg lief plaatje erop
Groetjes corry

Irene zei

Schattige met dat beertje en de hartjes en leuk zo schuin op het designpapier geplaatst!

xx Irene