zaterdag 28 juni 2014

Kaartje en druivensmoothie met...

Hallo allemaal,

Een klein kaartje van 12X12 cm.

Cardstock: wibra en boekenvoordeel.
Designpapier: gekregen.
Digi: gekregen en ingekleurd met de derwentpotloden en de bloemen met fijne stiften.



Ook nog eens een heerlijke smoothie gemaakt 
(met soyamelk en -yoghurt).
Aangezien ik had nog maar één kiwi in huis had, 
heb ik alles gehalveerd 
en ik kreeg er toch ook nog twee goed gevulde glazen uit.


Nu ga ik eerst mijn huiswerk voor mijn schrijfcursus afwerken
en daarna ga ik nog wat verder proberen te haken aan aapje.

Groetjes, 

6 opmerkingen:

Charlotte zei

Leuk kaartje met die schattige konijntjes! De kleuren vind ik erg leuk bij elkaar gekozen en de smoothie ziet er ook geweldig uit!
Groetjes,
Charlotte

Marjan Küppers zei

Schattig kaartje, met mooi kleurwerk!
Leuk zoals je de recepten neerzet, met ingrediënten erbij, zou je zo een boekje van kunnen maken.

Michelle zei

Wat een mooi kaartje, leuk aan een bos bloemen ofzo. Die smoothie ziet er wel erg lekker uit.

jolanda zei

mooie kaart

Carla D zei

Leuk kaartje en de smoothie zier er ook heel lekker uit :-)

corryskaart zei

hoi jaimy
ziet er erg leuk en lief uit en mooi gekleurd
groetjes corry