woensdag 11 juni 2014

Mijn blogje mag blijven :-)

Hallo allemaal, 

Ik heb eens nagedacht... Jaja, dat doet pijn aan het kopje zenne :-)
Mijn blogje eens helemaal terug doorlopen en eigenlijk is het toch een fijn iets, een blogje. Ik ben eigenares ervan en plaats wat ik wil vertellen, 
het is aan jullie om het al dan niet te (willen) lezen. 
Is het een postje dat jullie niks zegt, dan sla je het over. 
Misschien is het volgende postje dan wel jullie ding. :-)
Dus het zal niet alleen maar kaarten maken zijn,..
Graag wil ik het ook terug wat opfrissen, want het lijkt wat dood te zijn gegaan. 
Als ik het vergelijk met een paar jaar terug toch.


Hieronder mijn eerste nieuwe berichtje en hopelijk binnenkort terug het gezellige blogje van vroeger :-)


Ik hoop dat jullie blijven hangen? Maar als het je ding niet is, niet doen dan!

---------------------------------------------------------------------------------

Op het moment ben ik druk met mijn studie, 
maar om kleine creaties te maken als deze, 
heb ik wel tijd.
Tenslotte het huis moet ook mooi blijven hé :-)

Iedereen heeft van die prachtige bloemen in de tuin, 

helaas is ons tuintje nog in aanleg. 
Ik heb mezelf dan maar bloemen gekocht,
om huis en tuin te voorzien van geur en kleur :-)

Deze bloemen ruiken heerlijk,  ze staan op onze eettafel, 
Glazen vaasje genomen, lintje erom heen gestrikt
en in het dienblad, met takjes erin, geplaatst.


Echter één tak van de bloemen was verslenst, 
maar ik vond het zonde om die weg te doen, 
ik het even zo opgelost, staat toch mooi zo, niet? 



Deze bloemen staan in potten buiten in de tuin.



De allermooiste bloemen zijn toch deze !!!!!!!
Die heb ik gekregen van dochterlief!

Ze was met haar papa in het park gaan wandelen, 
ze zijn daar takken gaan afknippen 
en thuis heeft ze de takken een jasje van papier gegeven.
Samen hebben we ze in een hoog glas gestoken, 
gevuld met zand en een koordje er rond gedaan.

Kijk eens hoe fantastisch deze in mijn keuken staan!!
Ondertussen staat er nog een blauw theelichthoudertje bij.


Groetjes, 

5 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Fijn dat je niet stopt met bloggen ...
Ik geniet er alleszins van ...
Een prachtige zee van bloemen ...
Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Carina zei

Ja je moet je gevoel volgen en er voor gaan de rest volgt wel,mooie verhalen en als dit je ding is ervan genieten zou ik zeggen,veel succes

Jannie zei

OOo wat heb je mooie bloemen gekocht. En ja die violieren die ruiken zo lekker hé zo zoet.

Groetjes Jannie

Michelle zei

Leuk dat je hier toch blijft schrijven! Wat een prachtige bloemen en planten, heerlijk om naar te kijken. :)

Birgitte aka Bietje zei

Fijn dat je toch blijft bloggen. Je hebt helemaal gelijk. Blog gewoon als je tijd en zin hebt. Niemand neemt je dat kwalijk.
Zelf heb ik ook al een tijdje niet geblogd, door allerlei redenen. Maar straks pak ik dat wel weer op. Groetjes.