zaterdag 14 juni 2014

You make life sweet

Hallo allemaal, 

Ik heb nog eens door al mijn knutselgerief gerommeld 
en eigenlijk was dat wel leuk.
Van het zien van al mijn designpapier, 
kreeg ik toch terug inspiratie om kaarten te maken.
Ik ben wel niet in het bezit van al die mooie snijsjablonen 
die ik op veel blogs zie. 
Ook ga ik me dat ook niet aanschaffen, 
ik heb nog genoeg knutselspullen liggen, 
waar ik iets mee kan en die ik moet opmaken.
Dus mijn kaartjes zullen eerder simpel zijn :-)

Zalmkleurig papier is gekregen. 
Designpapier erop is van de Action.
Pimboli is een kleurplaat van internet, 
ingekleurd met de derwents,
op het hartje heb ik nog een klein stukje designpapier 
en een tekstdigi van TLC gekleefd.
De rand en de tekstdigi bewerkt met droge chalk.
Vanboven nog drie hartjes van de Zeeman verhoogd op bevestigd.


Oh ja, de Ikea is veilig gebleven, we zijn er niet geweest, 
dus moest je toch onheil horen van daar... Het waren wij niet! :-)

Groetjes, 

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een leuk en lief kaartje
grtjs,martina
x

Grietje Jansen zei

Schattig!!

Grietje

Michelle zei

Een kaart hoeft niet heel luxe en ingewikkeld te zijn om mooi te zijn he ;)

Marjan Küppers zei

Eenvoudige kaartjes zijn net zo leuk om te maken en om te krijgen! Dit is een schatje!

ann van dijk zei

Echt heel mooi gemaakt,..
Veel knutsel plezier verder en een fijne zondag
Liefs Anneke